Tuesday, May 5, 2009

just a View........




yesterday ....
MU vs ARSENAL....
and de score 3-1
MU won....

in my college.....
dalam kesunyian tiba-tiba dikejutkan oleh jeritan gile giler dari blok 2,
(no skodeng ok)
nampak sangat kefanatikan penyokong arsenal dan mu di kolej aku...
dah lebih dr pukul 4 pagi ....masih dalam keseronokan mereka..
aku tidak menyalahkan sesiapa pun....kerana aku pun tunggu kol dr
kawan ...nak tau jugak scorenya...
aku tak minat sangat pasal bola bola nie....
but lepas buka akaun FB , entah macam mana pengaruhnyer,
i terikut n teringin nak jadi peminat bola sepak
tapi yang pastinye i bukan fanatik..
bcoz
i sokong
-arsenal
-mu
-liverpool
-barca
-chelsea....
semua aku bantai....
untuk elak konflik ngan kawan bah......
anyway .....
bukan kita yang main..kita penonton n penyokong jer...
so buang away kefanatikan dan
bagi kekawan aku plak..
STUDY la wei....
ade XAM lagi!!!!!

No comments:

Post a Comment