Thursday, July 16, 2009

maki..hAmUn???


hurm...
sudah sekian lama aku memendam rasa tidak puas hatiku terhadap beberapa orang yang berada di muka bumi UPSI....
aku jenis yang uuu hahaah...
namun jauh dari sudut pandangan orang....
aku sebenarnya seorang yang suka memendam perasaan tidak puas hati....
dan tidak akan meluahkan kepada sesiapa sehinggalah orang bertanya akan perubahan diriku dan kelakuanku!!!!

aku hanya akan tarik diri muka dan sebagainya.....
sekiranya perlakuan seorang itu tidak kena pada tempatnya dan tugasnyer atau apa apa jawatannya.........
bagi aku..tugas yang diberi perlulah dijalankan dengan penuh teliti dan perlu sentiasa merujuk antara satu sama lain untuk meningkatkan kualiti kerja....
tapi
alalal................buat pandai!!!
argggggggggggggggh
tension aku.....nak relaks kejap....

No comments:

Post a Comment