Wednesday, December 30, 2009

pahit sangat!!!

tanggal 31 dis 2009
telah menjadi tarikh keramat bagiku dlm tahun nie...
aku tidak pernah sangka detik2 ini
aku akan menangis sebegitu...

aku HAMPA
sangat HAMPA
dan teramat HAMPA

aku tidak mengharapkan itu darinya
sebaliknya telah mengharapkan kata2 semangat
namun
dengan hanya 2 abjad
si dia telah menghancurkan segala-galanya

adakah aku bertanggungjawab atas sikapnya itu?
atau itu memang sikapnya?

sepatutnya tahun 2010 aku perlu sambut dengan gembira
akan tetapi
aku ........tiada ada kata2 yang boleh mengambarkan perasaan saya

aku memang tidak sayang padanya
tetapi aku menghormatinya
turuti segalanya kata2nya

kini
aku tidak tahu apa perasaan aku terhadapnya
kososng rasanya hati aku kini......

aku buntu
dan meninggalkan soalan

KENAPA? KENAPA? dan KENAPA?

1 comment: